niedziela, 18 stycznia 2015

Rozdział 7..

NOTATKA POD ROZDZIAŁEM :*

Bóg dał nam życie abyśmy mogli żyć ,kochać ,walczyć o swoje ,spełniać swe najskrytsze marzenia ,założyć swoją własną rodzinę i żeby po prostu być na ziemi ...Życie z czasem może się zmienić nie ? W moim życiu się zmieniło się wszystko ,nie jestem już jakąś nastolatką mam już 18 lat !! Zleciało co nie ? :) Trzy lata zmieniły mnie nawet ,wcześniej byłam znana z tego że jestem córeczką nie jakiego Harrego Stylesa ale teraz jestem znana z tego że jestem początkującą modelką tak samo jak Julia !! Nasi ojcowie nie są z tego zadowoleni ale według mnie za bardzo przesadzają . Dobrze się czuję przed aparatem . Mój brat Tom ,jak i Jacob ,Michale i Mark też nie są z tego zadowoleni no ale cóż :) Jak wiecie ja dalej jestem z Jacobem ale nie układa nam się tak jak wcześniej ,ciągle się kłócimy a szczególnie o te sesje .. nie wiem o co mu chodzi ,zachowuje się jak jakiś histeryk . On jak i chłopaki założyli dwa lata temu zespół o nazwie One Summer ,niezła nazwa co nie ? Haha ! Michale wymyślał :)
Wydali już pierwszą płytę która nazywała się Crazy Songs ,a teraz aktualnie zajmują się nad drugim albumem który ma ponoć wyjść na początku stycznia . Tak ,za prawie kilka dni ,bo aktualnie jest 22 grudnia :) za swa dni święta !!Niestety nie spędzę jej tak jak kiedyś :( a dlaczego ? Otóż to że moi rodzice rozwiedli się rok temu ,moja mama znalazła sobie innego faceta . Jest on architektem ,ma swoją firmę ,nazywa się Josh Grande i niedługo gdzieś w marcu moja mama się z nim żeni .Dla mnie jest to smutne że nie jest tak jak wcześniej ,rodzina mi się rozwaliła . Mój tata też sobie znalazł inną kobietę ,nazywa się Ella Walker jest to znaczy była znaną piosenkarką nie słyszałam o niej ale przeczytałam o niej w internecie i faktycznie była piosenkarką . Ona razem z moim tatą też będą brali ślub ,jakoś pod koniec marca ! Uh ..! Do Elli nie mówię mamo tylko normalnie po imieniu ,sama sobie tak zażyczyła . Aktualnie ja z Julią mieszkamy same bo tak zażyczył sobie nasz szef James . Nawet mi to odpowiada ,haha . Chodź rzadko bywamy w tym domu bo ciągle prawie jesteśmy w USA ,Irlandii czy innych państwach bo mamy różne pokazy czy sesje . Dobra koniec gadki już o mnie i o moim szalonym życiu :)

Aktualnie zmierzam do mojego rodzinnego domu ,Julia poszła do swojego . Gdy w końcu dotarłam weszłam do środka i moją małą walizkę postawiłam na ziemi . Zdjęłam kurtkę jak i buty ,w domu było cicho ,dziwne . Poszłam do salonu ale nikogo nie było poszłam do kuchni gdzie była Elli .
-Hej .-powiedziałam
-O !! Darcy !-pisknęła i mnie przytuliła 
-Gdzie tata ?-zapytałam
-Och ,pojechał z Tomem do sklepu .-powiedziała z usmiechem
-Acha .-powiedziałam
-Napijesz się czegoś ?-zapytała
-Taa herbaty .-powiedziałam
-Dobrze .-odpowiedziała z uśmiechem ja usiadłam na krześle przy stole .
-Jak tam modeling?-zapytała
-Jakoś idzie . Sesje ,nauka ,pokazy więc jest spoko .-powiedziałam 
-Musisz później zobaczyć filmik z koncertu Toma .-powiedziała z uśmiechem
-Taa ..-powiedziałam ,do domu ktoś wszedł . Po chwili w kuchni pojawił się tata z Tomem .
-No proszę ,proszę kogo moje oczy widzą . Tato czy to nie jest ta młoda modelka ? Jak jej to leciało ..Darcy Styles ?-zaśmiał się mój głupi brat i mnie przytulił .
-Ja cie chyba znam ..nie jesteś ten sławny Tom Styles ?-zaśmiałam sie .
-Chcesz autograf ?-zapytał z uśmiechem
-Nie dzięki .-powiedziałam i podeszłam do taty który mnie od razu przytulił .
-Witaj moja modelko .-powiedział i pocałował mnie w głowę
-Hej tato ..-zaśmiałam się
-Harry bo ją udusisz .-zaśmiała się Ella
-Czym oni cię karmią że jesteś taka chuda ?-zapytał mój tata
-Wcale nie jestem chuda ..-jęknęłam
-Nie gdzie tam ,wyglądasz jak kościotrup . Aha bym zapomniał Jacob  przyjdzie tutaj za jakies 20 minut .-powiedział mój brat
-Spoko .-powiedziałam i poszłam po moją małą walizkę i skierowałam się do mojego byłego pokoju ,nic się nie zmieniło ,dalej był w filetowych barwach . Położyłam walizkę na ziemię i opadłam na łóżko gapiąc się w sufit . Po chwili do mojego pokoju wszedł Tom .
-Co tak leżysz ?-zapytał i usiadł na łóżku .
-Nic ,zmęczona .-powiedziałam
-Nie dziwię się .-powiedział z uśmiechem
-Jacob coś ci mówił ?-zapytałam
-Wiesz ..w sumie to trochę mówił ..-powiedział
-Czyli co dokładnie ?-zapytałam
-No wiesz ,o tych sesjach i ogólnie jak wam się układa .-powiedział
-A dokładniej ?-zapytałam
-Nic konkretnego ,tylko po prostu powiedział że tęskni za tobą ,nie jest tak jak kiedyś było między wami .-jęknął
-To co mam rzucić sesje ,moją pracę bo on tęskni ?-warknęłam
-Nie Darcy . Mu chodzi o to że po prostu tęskni za tobą ,brakuje mu ciebie .-powiedział
-Wiesz co ..ja ..ja chyba nie mogę z nim być .-powiedziałam
-Co ?!-prawie krzyknął mój brat
-Tom ,ja nie mam czasu ,on też nie bo macie koncertu . -powiedziałam
-Darcy ale to nie powód żebyś z nim zrywała .-powiedział
-Tom ,ja muszę to przemyśleć .-powiedziałam
-Okey Darcy . Przemyśl to ale nie kończ tego ,on tego nie przeżyje .-powiedział . Przytulił mnie i pocałował w głowę ,wyszedł z mojego pokoju a do środka przyszedł Jacob ..
-Darcy ..-powiedział i podszedł do mnie mocno przytulił .
-Hej ..-szepnęłam i też się do niego przytuliłam .
-Kocham cię ,tak za tobą tęskniłem .-powiedział i pocałował mnie namiętne . Może i mi go brakowało ale ja nie wiem czy powinnam ciągnąć do dalej ..odwzajemniłam pocałunek .
-Ja ..ja za tobą też .-jęknęłam
-Jak tam sesje ?-zapytał i usiadł obok mnie .
-Mam kilka zdjęć na laptopie więc mogę ci pokazać .-powiedziałam
-No to pokazuj .-powiedział z uśmiechem . Ja wyjęłam z torby mojego laptopa i go włączyłam ,usiadłam obok Jacoba . Po włączeniu laptopa weszłam na galerię ze zdjęciami ...









(ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ MNIEJ 
WIĘCEJ SESJE DARCY )

-Co to są kurwa za zdjęcia !-prawie krzyknął ,tak miałam rozbieraną sesję no i co z tego ? Na ostatnim zdjęciu mam tatuaże które były zrobione specjalnie do sesji .
-No zdjęcia a co innego ?-zapytałam
-Kurwa jesteś na nich goła !-znów krzyknął
-Wcale że nie ! Jestem zakryta !-teraz to ja krzyknęłam 
-I co z tego ! Te zdjęcia są na pewno w sieci i każdy facet je ogląda !-warknął
-A coś ty kuźwa myślał co ?! Że będą to sesje w różowych sukieneczkach i szpileczkach !-krzyknęłam 
-Dobrze wiesz że nie lubię jak pozujesz nago !-warknął
-To masz kurwa pecha !-powiedziałam i zamknęłam laptopa .
-Darcy nie kłóćmy się ..-powiedział
-Ty do tego doprowadzasz a nie ja .-powiedziałam 
-Ale to nie moja wina że jestem cholernie zazdrosny .-powiedział
-Jacob nie możemy tego dłużej ciągnąć .-powiedziałam 
-Że co ?! Jaja sobie robisz !-krzyknął
-Nie ! Ty masz koncerty a ja mam sesje i pokazy ! Jesteś zazdrosny o głupie zdjęcia ! Dobrze wiesz że to jest moja praca ! -krzyknęłam 
-Masz kogoś ?-warknął
-Że co kurwa ?! Nie !-krzyknęłam 
-Masz ! Inaczej byś kurwa ze mną nie zrywała !! Zachowujesz się jak ostania dziwka ! -krzyknął . Zabolało mnie to co teraz powiedział ..nie spodziewałam się tego po nim .
-Wiesz co !! W dupie mam twoje pierdolone zdanie !! Wypierdalaj z tego pokoju !-krzyknęłam
-A żebyś kurwa wiedziała !! Nadajesz się do burdelu żeby świecić tyłkiem !! Co się z tobą stało Darcy !-powiedział
-Dość !-krzyknął ..Tom co on tu do cholery robi ! Pewnie słuchał ciekawski idiota .
-Powiedz Tom jak ona się zmieniła !-powiedział Jacob 
-Może i się zmieniła twoim zdaniem ale nie masz prawa tak do niej mówić !-warknął mój brat 
-Pewnie zdobyłaś tą pracę bo wskoczyłam swojemu szefowi do łóżka !-powiedział Jacob . Okey dobra ale jego słowa mnie bolą ..
-Dość Jacob !-krzyknął Tom
-Dobra pójdę stąd ! Ale jak się dowiem że z kimś jesteś nie myśl że tak to zostawię ! Nie będziesz się mną kurwa bawić .!-krzyknął Jacob i wyszedł z pokoju trzaskając drzwiami ,Tom podszedł do mnie i przytulił .
-Nie wieże że on tak powiedział 
-Ja też nie.-jęknęłam 
-Spokojnie młoda . Ochłonie i porozmawiacie na spokojnie a teraz połóż się bo wyglądasz na zmęczoną .-powiedział i pocałował mnie w głowę . Po chwili Tom wyszedł z mojego pokoju ,ja usiadłam na łóżku i gapiłam się w okno . Na zewnątrz dawno już zrobiło się ciemno . Nie wieżę że Jacob mnie zwyzywał ,nie spodziewałam się po nim tego . Nie chcę żeby moi przyjaciele mówili że mam pracę dzięki temu że wskoczyłam do łóżka mojemu szefowi chodź w cale tak nie było . Nie moja wina że moja praca tyczy sie też sesji w których będzie widać moje ciało . Taka jest praca modelki i nikt tego nie zmieni ,może niekiedy się krępuję ale staram się o tym nie myśleć . Staram się wykonywać moją pracę najlepiej jak potrafię ,tak samo jak Julia ... Sama nawet nie wiem kiedy moje oczy się zamknęły i odpłynęłam .

****************************************************************************************************
Hej wszystkim ! Pewnie nikt już nie  zagląda na tego bloga bo jak wiecie został on zawieszony ale jednak chcę dalej pisać tą historię :) Jeśli chodzi o tak długą nie obecność to chodzi o to że brakowało mi pomysłu na dalszy ciąg tej historii . Mam nadzieję że jednak się nie gniewacie i dalej będziecie czytać :* Jeśli chodzi o pojawianie się rozdziałów to już kolejny pojawi się prawdopodobnie jutro lub we wtorek !! <3 

CZYTASZ = SKOMENTUJ DLA CIEBIE 

CHWILA DLA MNIE MOTYWACJA !! <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz