piątek, 6 lutego 2015

Rozdział 12..

Z windy wyszedł David !
-David ..-powiedziałam
-Boże ! Nareszcie ,śpieszyłem się ..chwila gdzie ty się wybierasz młoda damo ?-zapytał a ja się zaśmiałam .
-Idę z moim bratem na miasto ..-powiedziałam z uśmiechem
-Może wybiorę się z wami i go poznam ?-zapytał
-Jesli chcesz .-powiedziałam z uśmiechem . Po chwili weszliśmy do windy i zjechaliśmy na dół ,mam nadzieję że Tom będzie miły dla Davida ..Gdy  wyszliśmy z apartamentu udaliśmy się w stronę parku ,gdzie czekał już Tom .
-Hej siostrzyczko .-przytulił mnie mocno.
-Dusisz ..-jęknęłam a ten mnie puścił i spojrzał na Davida .
-Hej jestem Tom ,brat Darcy .-powiedział mój braciszek i wyjął rękę w stronę Davida ten ją uścisnął .
-Hej ,wiem że jesteś jej bratem . Ciągle o tobie mówi . -zaśmiał się -Ja jestem David ,chłopak .-powiedział
-Wiem ,mówili o was w telewizji .-powiedział Tom
-Dobra ,to gdzie idziemy ?-zapytałam
-Lody ?-zaproponował Tom
-Czemu nie ,chodźmy .-powiedziałam . David chwycił mnie za rękę a Tom szedł obok mnie i o to tak byłam otoczona chłopakami .
-To prawda co tata mi powiedział ?-zapytał mój brat
-A co ci powiedział ?-zapytałam
-Że Jacob ..on cię uderzył .-powiedział
-Boże ,tak . Nie chcę o tym rozmawiać .-powiedziałam
-Okey ..dobrze . David a czym ty się zajmujesz ?-zapytał Tom
-Jestem fotografem i mam swoją agencję modelek . -powiedział mój chłopak
-Od dawna jesteś fotografem ?-zapytał
-Wiesz ..założyłem agencje gdy miałam 19 lat ,w tedy to jeszcze pracowałem u mojego ojca który ma też swoje agencje . Z czasem przybywało modelek i tak też trafił się twoja siostra i Julia .-powiedział David
-Aha ..-powiedział mój brat
-A ty masz swój zespół ?-zapytał David O boże ,przestańcie robić przesłuchanie !
-Tak . W styczniu wydaliśmy drugi album . Robimy to co kochamy więc nie wiem co mógłbym ci jeszcze powiedzieć .-zaśmiał się Tom
-A ja jestem Darcy Styles mam 18 lat ,jestem modelką  ,nienawidzę szpinaku ,mój chłopak jest moim szefem a brat piosenkarzem ! Coś jeszcze ?-powiedziałam na jednym wdechu a oni się zasmiali .
Po 20 minutach weszliśmy do lodziarni ,ja zajęłam stolik a Tom z Davidem poszli zamówić desery . Ja wyjęłam swój telefon aby sprawdzić czy ktoś do mnie dzwonił ,była jedna wiadomość która przyszła kilka minut temu ..była to wiadomość od Julii
____________________________________
OD: JULIA xx
DO: DARCY
"Hej ,gdzie ty jesteś ? W apartamencie cię nie ! Jeśli jesteś u Davida to daj nam znać . xx "
_____________________________________

O boże .. trzeb odpisać bo później będzie na mnie krzyczeć .
_____________________________________
OD: DARCY 
DO: JULIA xx
"Hej ,jestem na lodach z Tomem i Davidem ! Tylko proszę cię ,bez skojarzeń ! xx "
_____________________________________

Co jak co ale Julia ma takie skojarzenia że masakra .. czasami mam ochotę ją zabić za tej skojarzenia . Przyszła wiadomość ..
______________________________________
OD: JULIA xx
DO: DARCY
"O matko święta ! Darcy Styles jak ty się zachowujesz ! Oj nie ładnie ,nie ładnie . Jutro rano będą pisać że DARCY STYLES WRAZ ZE SWYM UKOCHANYM I BRATEM BYLI WIDZIANI W LODZIARNI !! Nie ładnie ..haha !! xx Miłego dnia ..:) xx "
_______________________________________
Postanowiłam jej nie odpisywać ..położyłam telefon na stoliku i czekałam na Davida i Toma którzy właśnie szli w moją stronę . David podał mi pucharek z lodami ,czekoladowymi ,truskawkowymi i śmietankowymi a do tego polewa czekoladowa . Tom usiadła obok mnie a David na przeciwko . Mój telefon za wibrował ..sms .
_________________________________________
OD: JULIA xx
DO: DARCY
"Jesteś aż tak zajęta tymi LODAMI że nie potrafisz odpisać ? Haha :p xx "
_________________________________________
Boże co za zboczeniec !
________________________________________
OD: DARCY 
DO: JULIA xx
"Julio Horan przysięgam na boga gdy cię dorwę to utopie i zakopie ! Jesteś chyba nie wyżyta seksualnie ! Miłego dnia !!! :) xx "
____________________________________________
Schowałam telefon do kieszeni spodenek i zaczęłam wcinać lody .
-Z kim ty tak smsujesz ..Hmm ?-zapytał Tom
-Julia i jej zboczone teksty ,to powinno ci coś mówić .-zasmiałam się
-Aż tak bardzo jest z nią źle ?-zapytał
-Widocznie jej Michael jej nie zaspokaja ..-wybuchłam śmiechem
-Ach ta dzisiejsza młodzież .-zaśmiał się David a my razem z nim . Po około godziny puściliśmy lodziarnię .
-To gdzie teraz ?-zapytałam
-Ja muszę lecieć . Do jutra na pokazie .-powiedział Tom ,pożegnał się z nami i poszedł . David objął mnie w tali i złożył na mych ustach pocałunek .
-To co robimy ?-zapytałam
-Idziemy się przejść czy wolisz wrócić ?-zapytał
-Możemy wrócić ,może że chcesz gdzieś iść .-powiedziałam
-Nie ,jednak wolałbym wrócić do apartamentu ,jestem zmęczony dzisiejszym dniem .-powiedział u cmoknął mnie w nos . Ja się tylko uśmiechnęłam , David objął mnie w tali i ruszyliśmy w stronę mojego apartamentu . Po 30 minutach byliśmy w moim salonie ,David położył się na kanapie i się mi przyglądał .
-Chcesz coś do picia ?-zapytałam
-Nie ,chodź tu .-powiedział i wystawił ręce w moim kierunku ,podeszłam do niego i usiadłam na nim okrakiem .
-Jutro jest pokaz więc powinnaś się wyspać .-powiedział z uśmiechem a ja się do niego przytuliłam .
-Może masz rację ..-westchnęłam
-To idziemy pod prysznic .-powiedział ,wziął mnie na ręce i poszedł ze mną do łazienki . Postawił mnie na ziemi i zdjął ze mnie koszulkę .
-Ale jesteś szybki ..-zaśmiałam się i teraz to ja zaczęłam odpinać guziki jego jasno-niebieskiej koszuli . Po rozpięciu koszuli rzuciłam ją na ziemię a sama zdjęłam z siebie spodenki wraz z majtkami ,David przyciągnął mnie do siebie i wbił się w moje usta rozpinając przy tym mój stanik . Szłam tyłem w stronę kabiny ,on zdjął swoje spodnie i bokserki a ja weszłam do kabiny i odkręciłam wodę . Poczułam jego ręce na mojej tali ,odwróciłam się i od razu go namiętnie pocałował ,oczywiście odwzajemnił pocałunek .

Po 20-30 minutach wyszłam z kabiny i owinęłam ręcznikiem swoje mokre ciało ,zmyłam resztki makijażu a włosy miałam spięte w koka . David też wyszedł z kabiny . Objął mnie od tyłu a swoją brodą oparł sie na moje ramię .
-Ładnie razem wyglądamy czyż nie ?-zapytał z uśmiechem
-Oj tak ..-powiedziałam a ten pocałował mnie w szyję ,umyłam jeszcze zęby i wyszłam z łazienki aby ubrać swoja piżamkę . Przebrana zaniosłam ręcznik do łazienki i wróciłam do sypialni w celu położenia się spać . Wskoczyłam do łóżka i zakryłam się kołdrą a moje oczy robiły się coraz to cięższe i zasnęłam ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz